Forumul "Bătrânei Doamne"

Versiunea integrală: Stadionul "Francisc Neumann"
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
(17-08-2020, 23:19)Cristi_Arad a scris: [ -> ]Acea grafica 3D cu posibila închidere a stadionului o putem vedea undeva?
Eu am vazut-o pe telefonul lui Dragos, a fost amabil sa ne arate intro seara in care am vizitat stadionul. Nu stiu daca e aceeasi cu ce a vazut Cipri_23, dar arata genial.
Din pacate zicea ca, cei din primarie nu au fost curiosi de inchiderea stadionului, si da, costul estimat e de aprox 350K €.
Proiectul nu e facut de primarie ci de Dragos impreuna cu un prieten arhitect, cel putin asa ne-a spus.

Ca un exercitiu de imaginatie, este ceva in genul unor ferestre sub forma de acordeon, verticale, una rosie una alba.
(18-08-2020, 8:22)Kidu a scris: [ -> ]Pentru ca cei ce au facut caietul de sarcini au fost niste tilicari incompetenti care habar nu au avut ce presupune un stadion modern. Au cautat ei pe net, si-au facut o idee superficiala si nu le-ai mai putut scoate-o din cap.

Imaginati-va ca nu avem spatiu pentru un sediu al clubului, nu avem spatiu pentru magazin al suporterilor, avem 13 camere de cazare dar nu avem spatiu pentru restaurant si oricum capacitatea acelor 13 camere nu este suficienta daca vrei sa cantonezi echipa si staff-ul acolo.

Legat de acest subiect arzator, baiatul care a fost chemat acum sa scoata castanele din foc , imi spunea aseara ca el chiar l-a sunat pe un consilier a lui Falca  inainte sa fie lansata licitatia legat de acest subiect( in paranteza fie spus, firma lui este singura  din Romania certificata de UEFA pe acest palier) care l-a contactat pe baiatul care se ocupa de caietul de sarcini si raspunsul a fost ca se descurca el...
Acum Ignat l-a chemat la birou sa faca proiectul ???iar raspunsul a fost ca trebuie sa se intalneasca la stadion si acolo trebuie facuta proiectarea nu in birou...asta ca sa va faceti asa o idee..
Ca o concluzie are nevoie cam de doua trei zile sa faca proiectul si cam vreo trei saptamani sa-l execute!
Accesul echipelor la vestiare e o mizerie de tip Caracal pe care nu știu cum o vor rezolva. Teoretic există o rampă prin care autocarul ar trebui să coboare la demisol. Practic, e foarte greu spre imposibil ca un autocar de dimensiuni considerabile, așa cum au multe echipe de Liga 1, să intre prin rampa aia, mai ales că trebuie să ia curba destul de strâns de pe Calea Aurel Vlaicu (de ieșirea pe strada Frații Neuman nici nu mai zic). Așa că probabil o să vedem cum autocarul va lăsa jucătorii pe trotuar (printre spectatori în viitor) iar aceștia vor coborî per pedes pe rampă. De râsul curcilor.

Nu mai zic de căcatul ala de gard plantat pe platoul din fața arenei, gard care sfidează orice normă nu doar de urbanism ci de simț estetic. Scuza că acolo va fi parcarea oficialilor nu ține deoarece nu e nevoie să îngrădești o parcare. Oricum și cu gard și fără gard vei avea un om acolo care să gestioneze accesul în parcare. Iar dacă tot vroiai să îl delimitezi puteai să găsești o soluție estetică, nu să transformi un platou public într-o grădină zoologică.
(18-08-2020, 10:34)Giuliano a scris: [ -> ]Accesul echipelor la vestiare e o mizerie de tip Caracal pe care nu știu cum o vor rezolva. Teoretic există o rampă prin care autocarul ar trebui să coboare la demisol. Practic, e foarte greu spre imposibil ca un autocar de dimensiuni considerabile, așa cum au multe echipe de Liga 1, să intre prin rampa aia, mai ales că trebuie să ia curba destul de strâns de pe Calea Aurel Vlaicu (de ieșirea pe strada Frații Neuman nici nu mai zic). Așa că probabil o să vedem cum autocarul va lăsa jucătorii pe trotuar (printre spectatori în viitor) iar aceștia vor coborî per pedes pe rampă. De râsul curcilor.

Nu mai zic de căcatul ala de gard plantat pe platoul din fața arenei, gard care sfidează orice normă nu doar de urbanism ci de simț estetic. Scuza că acolo va fi parcarea oficialilor nu ține deoarece nu e nevoie să îngrădești o parcare. Oricum și cu gard și fără gard vei avea un om acolo care să gestioneze accesul în parcare. Iar dacă tot vroiai să îl delimitezi puteai să găsești o soluție estetică, nu să transformi un platou public într-o grădină zoologică.

Inca este timp ca acea constructie hidoasa sa se opreasca , de aceea trebuie sa fim cat mai vocali pe toate canalele de comunicare disponibile!
(18-08-2020, 10:34)Giuliano a scris: [ -> ]Accesul echipelor la vestiare e o mizerie de tip Caracal pe care nu știu cum o vor rezolva. Teoretic există o rampă prin care autocarul ar trebui să coboare la demisol. Practic, e foarte greu spre imposibil ca un autocar de dimensiuni considerabile, așa cum au multe echipe de Liga 1, să intre prin rampa aia, mai ales că trebuie să ia curba destul de strâns de pe Calea Aurel Vlaicu (de ieșirea pe strada Frații Neuman nici nu mai zic). Așa că probabil o să vedem cum autocarul va lăsa jucătorii pe trotuar (printre spectatori în viitor) iar aceștia vor coborî per pedes pe rampă. De râsul curcilor.

Nu mai zic de căcatul ala de gard plantat pe platoul din fața arenei, gard care sfidează orice normă nu doar de urbanism ci de simț estetic. Scuza că acolo va fi parcarea oficialilor nu ține deoarece nu e nevoie să îngrădești o parcare. Oricum și cu gard și fără gard vei avea un om acolo care să gestioneze accesul în parcare. Iar dacă tot vroiai să îl delimitezi puteai să găsești o soluție estetică, nu să transformi un platou public într-o grădină zoologică.

Sa zicem ca autocarele vor intra , dar imaginati-va accesul lor pe timp de iarna pe rampa respectiva Smile))...pentru ca , cu siguranta rampele nu au fost gandite cu membrane anti inghet !
Eu am scris de mult ca nu e loc sa intre autocarele in tunel doar din ce am vazut din poze, spatiu total pierdut cand acolo era loc sa faca spatii pentru sediul clubului, magazin etc. Bine ca au facut spatiu pentru muzeu, ar trebui acolo sa faca sediul clubului cumva. Referitor la gardul din fata stadiionului nu mai zic nimic, nici trotuar nu o sa fie acolo?
Nu e gandit deloc stadionul! E facut numa sa fie facut. Cel mai corect era sa il lase pe cel vechi unde era si asta nou sa il faca undeva intr-un loc mai larg, sa ai loc pentru toate, inclusiv parcare. Asa e inghesuit intre blocuri si facut parca pe genunchi.
Sa aiba macar 20.000 de locuri (ok, sunt convins ca nici astea 11.000 nu vor fi pline mereu), dar sa ai in vedere si organizarea unor spectacole sau concerte, un sediu de club decent, sa ai posibilitatea sa faci un tur (vizitat tribune, coborat la nivelul bancilor tehnice, vestiare, un mini muzeu si totul terminat in magazinul oficial).
Chiar a gandit cineva stadionul? Sincer sa fiu nu simt nicio bucurie ca o sa fie (daca o sa fie) gata sa vad pe UTA acolo... Sad
Exista trotuar si pista de biciclete acolo, se reabiliteaza in aceste zile. Referitor la gardul din fata , am discutat ieri din nou cu cineva din primarie , mi s-a promis ca e doar ceva provizoriu pentru ca acum toata lumea e focusata pe omologarea definitiva a stadionului!Si a trebuit sa faca ceva acolo....
Prioritatea 1 dupa omologare in viitorul apropiat peste inchiderile stadionului , sunt constineti si ei ( sper)ca ce exista acum este un rahat
Se discuta despre posibilitatea expropierii terenului unde exista tevile de termoficare ,acolo dupa cum a sesizat toata lumea se poate construi un acces chiar cu doua benzi pe sens si troruare aferente cu acces direct in parcarea din spate , proiectul asta este pe termen mai lung undeva in doi ani de zile!
Ca o informatie noua , nu stiu daca foarte multa lume stie , s-a identificat un teren in apropierea stadionului unde se va construi o a doua parcare, pe langa cea din spatele stadionului.
p.s. avand in vedere ca pe sfarsitul saptamanii vine toata sleahta galbena , se incearca sa se obtina aprobare pentru a folosi cele 2.5 milioane euro pentru care exista contract semnat cu CNI pe alte lucrari care mai sunt necesare la stadion
p.s.costul estimat de intretinere a stadionului este undeva la 67000 de mii de euro pe luna!
(19-08-2020, 9:45)Miki a scris: [ -> ]Nu e gandit deloc stadionul! E facut numa sa fie facut. Cel mai corect era sa il lase pe cel vechi unde era si asta nou sa il faca undeva intr-un loc mai larg, sa ai loc pentru toate, inclusiv parcare. Asa e inghesuit intre blocuri si facut parca pe genunchi.
Sa aiba macar 20.000 de locuri (ok, sunt convins ca nici astea 11.000 nu vor fi pline mereu), dar sa ai in vedere si organizarea unor spectacole sau concerte, un sediu de club decent, sa ai posibilitatea sa faci un tur (vizitat tribune, coborat la nivelul bancilor tehnice, vestiare, un mini muzeu si totul terminat in magazinul oficial).
Chiar a gandit cineva stadionul? Sincer sa fiu nu simt nicio bucurie ca o sa fie (daca o sa fie) gata sa vad pe UTA acolo... Sad

Ai dreptate...eu mereu am spus ca as fi construit terenul chiar lângă cel actual (pe terenul lasat liber după demolarea IMAR). 
Stiu ca ar fi trebuit sa se construiască AFI acolo dar terenul ala ar fi fost ideal pentru crearea unei baze sportive ca ,,afara". De la stadion mai mare pana la crearea unor terenuri de antrenament, hotel si asa mai departe...in genul Viitorul, care au si scoala si tot. Nu am mai fi pierdut nici 2 ani pana s-a demolat vechiul stadion.
Pana la urma asta e,când principalul tau sponsor ii primăria ,te mulțumești cu ceea ce primești
E adevărat că peluza dinspre gara CFR e destinată in totalitate oaspeților? Sau e doar o soluție de moment?
Ieri mi s-a spus ca in acea peluza nu se pot achiziționa abonamente ptr că acolo vor sta oaspetii.

Parca 5 % este cota ce trebuie să le-o acordam oaspeților, adică vreo 575 -60O de locuri , ar fi păcat sa nu putem delimita acel sector .
Se poate delimita doar ca momentan nu exista gardul de delimitare insa asta este cea mai mica problema.
Pentru oaspeți va fi rezervat sectorul T, nu toată peluza. Speculez că motivul pentru care nu se scot la vânzare abonamente acolo e acela că se dorește ca în peluza unde se află și sectorul oaspeților să stea mai puțin fani fideli, dispuși mai mult să intre în clinciuri cu galeria oaspeților, ci mai mult spectatori ocazionali.
Am postat de cateva minute pe SCU poze cu sigla luminoasa care a fost montata astazi pe fatada stadionului , din fericire s-a pastrat doar denumirea de "ARENA FRANCISC NEUMAN", renuntandu-se la MUNICIPAL-UTA .Eu zica ca denumire si sigla este discreta si frumoasa , nu nebuniile ce le-a prezentat Bibart acum cateva luni !
(21-08-2020, 14:48)psv a scris: [ -> ]Am postat de cateva minute pe SCU poze cu  sigla luminoasa  care a fost montata astazi pe fatada stadionului , din fericire s-a pastrat doar denumirea de "ARENA FRANCISC NEUMAN", renuntandu-se la MUNICIPAL-UTA .Eu zica ca denumire si sigla este discreta si frumoasa , nu nebuniile ce le-a prezentat Bibart acum cateva luni !

Nu se poate posta aici să vedem și noi ceilalți cum arată?
[Imagine: fata.jpg]

[Imagine: lateral.jpg]
Unde e sigla?
Defapt nu e sigla...e doar numele. In locul mai mare din stanga ar putea sa faca o sigla mare sa se vada bine.
Da, arata foarte bine, simplu si frumos. Sunt foarte impresionat de ce face si cum a lucrat Drast Co. de cand au venit. Daca erau ei de la inceput si nu Tehnodomus, cred ca azi vorbeam de alta calitate a stadionului...plus ca probabil era gata de mult. Ar fi fain ca tot Drast sa se ocupe de intretinerea arenei.
Sa inteleg ca nu va fi sigla UTA - ei in partea stangă a fațadei așa cum de altfel se si cere fiind un perete uriaș gol, plus ca așa ar fi normal?
Macar stema orasului ar putea sa o puna, arata aiurea asa gol si asimetric.